יום שבת, 30 באפריל 2016

כתיבת חוויה

                                         אינדי פארק   
                                                  

 בחופשת פסח  טיילתי עם דודים שלי  בפארק  אינדי  בקריית שמונה. הינו בסאפ  זה מקום שיש בוא נחל ענקי שיש שם גלשנים שגולשים עליהם  ויש  סירות פדלים  לבנות וסירות רגילות שמשיטים אותם באמצעות משוטים . נהנתי במיוחד בסאפ ונפלתי מימנו הרבה פעמים. המים בנחל היו קפואים ובסוף הנחל היה מפל וכשהגעתי לשם קפאתי למוות ולא היה מי שיחלץ אותי כי גם המשוט אבד לי . לבסוף היו כמה אנשים שבאו ומצאו לי את המשוט  וחזרתי שוב לנחל.  נהנתי ועוד פעם חזרתי להתחלה והבאתי את הספ למישהו  אחר.  לאחר מכן הלכתי לאכול על האש עם המשפחה שלי, אכלתי נקניקיה והיה לי מאוד טעים . כאשר הלכנו הביתה ראינו את הכינרת ועצרנו שמה לשחות.  אני ודוד שלי הגדול שחינו בכינרת והיה ממש כיף. בדרך הביתה הינו רעבים ושוב עשינו מנגל אכלתי כל מיני בשרים ולבסוף חזרנו הביתה שמחים וקצת עייפים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה